dijous, 1 de febrer del 2018

Nou Web de CCOO-UB

CCOO UB

La Secció Sindical de CCOO-UB disposa d’un nou Web, que encara està en “construcció” i fase de millores, però que ja està operatiu des de gener.

Al Web de CCOO-UB trobaràs molta informació d’interès, a banda de les notícies d’actualitat que anem penjant, com ara:

·         A l’encapçalament,

-          Enllaços directes amb altres webs a CCOO (CONC, Federació d’Educació, Universitats) i del corporatiu de la UB.

-          Enllaços al Facebook i al Twitter de CCOO-UB

-          Informació molt visual d’on trobar-nos i contactar

·         I diferents “pestanyes” amb entrades a informació, dels diferents sectors, amb

-          notícies de PASF PASL PDIF PDIL

-          informació de representants de PASF PASL PDIF PDIL

-          normatives i acords de PASF PASL PDIF PDIL

També hi trobaràs la relació de membres de la Comissió Executiva i les seves responsabilitats

I informació d’interès sobre Assetjament (protocols,...)

·         I  més:

-          “navegació” de les notícies de CCOO-UB mitjançant etiquetes o dates

-          Espai afiliació, amb motius i avantatges per afiliar-se

-          Les entrades més actuals del Twitter de CCOO-UB

·         I a sota de tot, entrades a altres enllaços d’interès, entre d’altres:

-          Renda Garantida

-          SIAD (assessorament de CCOO a les dones en l’àmbit laboral)

-          Accés al canal YouTube

-          Fundació Solidaritat i Pau

Aprofitem també per informar-te de les novetats dels correus que estem enviant CCOO-UB, que incorpora, al peu, enllaços directes al Web, al Facebook i al Twitter.

Ah! i tot a cost zero! Doncs el disseny del Web CCOO-UB ha estat realitzat per la Federació d’Educació de CCOO.

Desitgem que sigui del teu interès i, si vols, ens facis arribar comentaris i suggeriments de millora.

Item Reviewed: Nou Web de CCOO-UB Rating: 5 Reviewed By: Unknown