divendres, 4 de maig del 2018

Eleccions claustre UB-2018: programa resumit

CANDIDATURA

La candidatura a la que CCOOUB dóna suport és:
    DEFENSEM LA P(UB)LICA PAS-CCOO.
    Formada per 21 companyes i companys de diferents àmbits, col·lectius i sensibilitats del PAS (F i L).

DEFENSEM LA P(UB)LICA PAS-CCOO
    es compromet a:
    1-Restablir el respecte a la negociació per a qualsevol canvi que afecti a les treballadores i als treballadors.
    2-Recuperació  i millora de les condicions de treball i dels drets històrics arrabassats al PAS de la UB.
    3- Defensa de la Universitat Pública de Qualitat i l’Autonomia Universitària.
    4- Aconseguir un ampli debat democràtic sobre la relació entre els diferents col·lectius de la comunitat.

Les decisions dels equips de govern d’avui no poden hipotecar el futur del col·lectiu!

ENS HI PRESENTEM AL CLAUSTRE

Per fer arribar la vostra VEU, defensar al PAS i proposar els canvis que creiem necessaris per millorar la situació critica que estem patim, provocada per diversos factors. Continuen les problemàtiques que pateix el PAS, com: desigualtats, estabilitat, promoció i carrera professional, RLT, canvis d’estructures, concursos... i el nou equip de govern encara no ha trencat la paràlisi d’aquesta situació.  Hem vist passar tres gerents diferents amb els respectius tres equips de recursos humans. A més als darrers anys han anat apareixent nous problemes, i s’han  agreujat d’altres, que ens estan afectant, per exemple: ingerència de fundacions en el treball del PAS, resolucions judicials no respectades per la UB, beques que emmascaren llocs de treball i greus problemes a la gestió (l’esforç del PAS i la seva professionalitat han impedit que siguin encara més greus).

unitat a la defensa de l’autonomia universitària

Amb l’excusa de la crisi, ens han anul·lat l’autonomia universitària i ens han retallat una gran quantitat de drets. Cal recuperar-la i amb recursos econòmics suficients. Cal un treball conjunt de tots els col·lectius!

elecció de representants a diferents òrgans

La representació del PAS a Comissions delegades, Consell de Govern, Consell Social..., es deriva de la representació al Claustre. Els i les representants de DEFENSEM LA P(UB)LICA PAS-CCOO hem representat al PAS des del Claustre en més de 150 reunions i ens comprometem a participar activament en els diferents àmbits de representació del PAS de la UB, informar-vos puntualment com hem vingut fent fins ara

complementar l’acció sindical

La nostra participació institucional és el complement a l’acció sindical que portem al sí dels òrgans de representació. Per tant, és molt important la coordinació amb la representativitat sindical, per recuperar els drets arrabassats: 35 hores, matrícules gratuïtes, fons d’acció social, ajut per a fills amb discapacitats,... I, impulsar-ne de nous: complement de carrera establert per l’EBEP, i molt important per nosaltres defensar els drets de la dona a la UB i a la societat.

Item Reviewed: Eleccions claustre UB-2018: programa resumit Rating: 5 Reviewed By: Unknown