dimecres, 9 de maig del 2018

Vota DEFENSEM LA P(UB)LICA PAS-CCOO

La candidatura DEFENSEM LA P(UB)LICA PAS‐CCOO la integrem 21 companyes i companys del PAS de diferents àmbits, col·lectius i sensibilitats del PAS (F i L).

Aquest dies us hem anat informant del Balanç de 2014-2018, del Programa que presentem, de les companyes i companyes que formen part de la nostra Candidatura, i hem anat visitant els diferents centres de la UB per tenir contacte directe amb vosaltres (pots veure fotos de la campanya d’alguns llocs dels que hem anat visitant)

Amb aquest correu volem destacar els motius per votar els i les 21 membres d’aquesta candidatura:

·         Cal fer arribar la veu del PAS al Claustre, i també als diferents òrgans col·legiats i comissions delegades (Consell de Govern, Consell Social, comissions econòmiques, comissió delegada de PAS, etc.)

·         Cal treballar pel col·lectiu, per això és important la presència ample de la nostra candidatura. Com hem demostrat aquest període de 4 anys, amb més de 150 reunions institucionals (veure Balanç). Cal lluitar pel PAS dia a dia, no només anar a figurar en les reunions anuals. Així mateix cal exercir el control sobre l’equip de Govern

·         Cal lluitar per recuperar, en coordinació amb la representació sindical, els drets arrabassats: matrícula gratuïta, fons d’acció social, premi de jubilació, ajut per a descendents discapacitats,...

·         Cal lluitar contra les problemàtiques del PAS: desigualtats, estabilitat, promoció i carrera professional, RLT, formació, canvis d’estructures, concursos,...

·         Compromís amb les dones: cal, no només un Pla d’Igualtat, també dotar de recursos suficients la Comissió d’Igualtat per que pugui desenvolupar la seva tasca.

·         Volem de defensar una Universitat Pública que sigui de Qualitat, i que recuperi la seva autonomia universitària. Una Universitat també amb contingut social (no una institució al marge de la realitat que ens envolta) i de progrés.

1. Seguim en lluita amb una candidatura transversal que aplegui les inquietuds i suggeriments de TOT el PAS. Bona feina, molta sort.

ResponElimina

Item Reviewed: Vota DEFENSEM LA P(UB)LICA PAS-CCOO Rating: 5 Reviewed By: Unknown