dimarts, 25 de setembre del 2018

Consulta a PAS temporal: primeres proves del concurs d’auxiliars de serveis

La UB acaba de publicar la realització dels cursos preparatoris per al concurs per a places d’auxiliar de serveis, i que tindran lloc en el mes d’octubre. Cal, però, que facis la petició per assistir-hi, fins el diumenge 30 de setembre.

Aquests cursos tractaran de temes relacionats amb la primera prova del concurs que es preveu realitzar la segona quinzena de novembre. D’altra banda a la convocatòria del concurs s’estableix la possibilitat de fer el mateix dia les dues primeres proves:

“Per tal d’agilitzar el desenvolupament del procés selectiu, les proves primera i segona podran ser realitzades el mateix dia. En aquest cas, la correcció de la segona prova quedarà supeditada a la superació de la primera.”

Des de CCOO-UB considerem que l’opció d’unificació en un dia té com a positiu que agilitza el procés, però això també pot suposar un inconvenient per a la preparació de dues proves alhora, doncs t’obliga a preparar i realitzar la segona prova, encara que suspenguis la primera. D’altra banda, si es fan les proves separades, el personal temporal que us presenteu us podeu  “centrar” en una sola prova.

Tanmateix volem saber el parer del personal auxiliar de serveis temporal, abans de traslladar a la UB un posicionament definitiu sobre aquest tema, i per això fem aquesta

CONSULTA: creus que la primera i segona prova s’han de realitzar el mateix dia?

Pots fer-nos arribar, i compartir, les teves opinions en la nostra Web,  afegint els teus comentaris en aquesta mateixa entrada.

També recorda que tens la possibilitat de:

- participar directament amb preguntes en el Web de CCOO-UB. Per fer això hem publicat dues “entrades” específiques de “personal laboral temporal” o “ personal funcionari interí”, i al final de les respectives “entrades” hi ha un espai per escriure les consultes o fer arribar les teves opinions.

- rebre informació puntual del que anem pujant al Web sobre la situació de personal temporal i interí. Per fer això és suficient, per exemple, amb que facis un “respondre a” al correu de la Secció Sindical.

FÒRUM DEBAT: PAS laboral temporal

1. Bon dia,
      Prefereixo fer-ho en dos dies. No és igual preparar un test que un supòsit pràctic.
      Per altra banda, si ja no passes el primer exàmen, t'estalvies haver de fer el segon. És molta pressió tot plegat.

2. 2 dies diferents per poder preparar-me millor. Gràcies per la consulta

3. Prefereixo fer els dos exàmens el mateix dia

ResponElimina
    4. 2 dies diferents per poder preparar-me millor.

5. Prefereixo en dos dies, és molta pressió fer-los seguits

ResponElimina
    6. CCOO-UB. Resultat de la consulta:

Pel que fa a la consulta sobre la conveniència de fer de manera separada les dues primeres proves, i ateses les respostes rebudes (en la gran majoria opineu que es facin en diferents dies), CCOO-UB ens ratifiquem en considerar la importància de què el personal que us presenteu us pugueu “centrar” en la primera prova.

Per tant traslladarem aquest posicionament a les diferents instàncies de la UB.

També volem aprofitar per agrair-vos la participació en la consulta realitzada amb l’aportació dels vostres comentaris.

ResponElimina

Item Reviewed: Consulta a PAS temporal: primeres proves del concurs d’auxiliars de serveis Rating: 5 Reviewed By: Unknown