divendres, 7 de juny del 2019

CCOO-UB requereix al rector que apliqui l’EPIF

La Secció Sindical de CCOO-UB va presentar ahir una reclamació prèvia al rector de la UB, previ a la via jurisdiccional, per fer efectiva l’aplicació de l’Estatut del Personal Investigador en Formació (EPIF) en totes les contractacions, des de que es va publicar al BOE. Els motius principal d’aquest requeriment són:

-         L’article 2.1 del Reial Decret 103/2019 estableix que el contingut del mateix Reial decret és aplicable a qualsevol contractació predoctoral segons la modalitat i les condicions definides en l’article 1 del mateix RD, amb independència de la naturalesa pública o naturalesa privada de l’entitat contractant

-         En la data d’entrada en vigor del Reial Decret 103/2019, a la Universitat de Barcelona hi ha personal predoctoral contractat segons les modalitats i les condicions establertes en l’article 21 Llei 14/2011, d’1 de juny, i esmentades en l’article 1 del Reial Decret 103/2019, als que és aplicable contingut substantiu del mateix Reial Decret i, concretament, l’article 6 (Duració) i l’article 7 (Retribucions).

Per tot això, CCOO-UB ha demanat que s’apliqui, de manera immediata, per a tots els contractes predoctorals de la Universitat de Barcelona, l’article 7 del Reial Decret 103/2019, i l’article 6 del mateix Reial Decret, amb efectes econòmics a partir del 16 de març de 2019.

Enllaços d’interès:

Item Reviewed: CCOO-UB requereix al rector que apliqui l’EPIF Rating: 5 Reviewed By: Unknown