dilluns, 9 de desembre del 2019

Seguirem reclamant al nou Govern que es derogui el RD 415/2015 i que s’iniciï una negociació real amb els representants legals dels treballadors sobre la modificació dels criteris d’acreditació als cossos docents.

CCOO va participar el passat 3 de desembre en una reunió de l'ANECA a la qual també van assistir UGT, CSIF i CIG. Per part de l'ANECA han assistit el seu director, José Arnáez Vadillo i el responsable de la Divisió d'Avaluació del Professorat, Gregorio Sánchez Marín.

Com es va esmentar diverses vegades, la reunió és merament informativa, i és per aquesta raó que no es va proporcionar cap documentació prèvia a la trobada. El director de l'ANECA va informar de que, després de dos anys des de l'última modificació dels criteris d'acreditació per als cossos docents, les diferents comissions d'acreditació han realitzat una revisió d'aquests criteris.

Pots continuar llegint fent clic aquí.

Item Reviewed: CCOO critica que l’ANECA hagi revisat els criteris d’acreditació pels cossos docents sense comptar amb els sindicats Rating: 5 Reviewed By: Unknown