dijous, 19 de desembre del 2019

Balanç 2019 i bons desitjos per l'any 2020

L’any 2019 ha estat novament un intens any universitari en diferents vessants, en el que per una banda s’han continuat recuperant, poc a poc, drets arrabassats amb la “crisi” i, per l’altra, han sorgit nous reptes i noves lluites.

De totes les novetats, CCOO-UB us ha informat puntualment, entre d’altres: pagament del 40% de la paga extra de 2013, pagaments a jubilats i jubilades de PAS funcionari, aprovació de l’EPIF, aprovació de l’Oferta pública d’estabilització, etc...., i sindicalment parlant, el 2019 ha estat un any electoral amb la renovació de 3 dels 4 òrgans de representació unitaris (Comitè d’Empresa de PAS laboral, Junta PAS funcionari i Junta de PDI funcionari).

Com a resum, trobareu més avall, els 52 links de les notícies que hem publicat en el nostre Web de CCOO-UB que fotografien una part el treball fet al llarg de l’any.

Per últim,

us desitgem molt bones festes i un molt bon Any 2020!

·         Calendari Laboral 2020

·         27S: Mobilitza't pel planeta

·         Els comptes clars! (2018)

·         1 MAIG 2019