dijous, 6 de febrer del 2020

Àrea Pública de CCOO exposa les prioritats per a empleades i empleats públics

El sindicat considera urgent la reactivació de la negociació col·lectiva i les taules de treball per arribar a un III Acord que reverteixi la pèrdua de drets i millori les condicions laborals, especialment en els següents aspectes:

• Seguir avançant en la recuperació de el poder adquisitiu perdut durant la crisi, ara mateix s'hauria recuperat només un 4% de l'15% perdut de mitjana.

• Eliminació de qualsevol limitació en la taxa de reposició, que ara mateix és un dels principals esculls per rebaixar, de forma efectiva i duradora, la temporalitat per sota de el 8%.

• Abordar els necessaris canvis normatius, així com el desenvolupament de l'EBEP (Estatut Bàsic de l'Empleat Públic), respecte a la mobilitat, les qualificacions i classificació professional, la culminació de la disposició transitòria tercera, la carrera professional i el dret a la promoció, entre d'altres.

Pots llegir el comunicat sencer fent clic aquí.

Item Reviewed: Àrea Pública de CCOO exposa les prioritats per a empleades i empleats públics Rating: 5 Reviewed By: Unknown