dimarts, 14 de març del 2023

CCOO-UB: dijous 23, tertúlia cafè sobre “sostre de vidre”

Desprès de molt de temps, la Secció Sindical de CCOO-UB realitzarà una nova “tertúlia Cafè”, el dijous 23 de març a les 16,00h, en el que pretén ser un espai distès amb la voluntat de debatre amb arguments i idees que permetin contrastar diferents punts de vista sobre les realitats socials que ens envolten.

En aquesta ocasió, i com ja vam avançar en el correu amb motiu del 8 de març, aquesta trobada porta per títol el “sostre de vidre”

Per facilitar la participació de les persones que hi assisteixin, les tertúlies començaran amb una breu exposició per part de les persones convidades, i desprès s’obrirà un col·loqui.

Aquesta sessió la presentarà Carmina Olivé Ferrer, professora jubilada d'Infermeria i sindicalista i comptarà amb la participació de dues ponents: Nuria Pumar Beltrán, Coordinadora del Màster d'Estudis de Dones, Gènere i Ciutadania, i Celestre Attias Ayarzaguena, Responsable de l'Àrea de Plans d’Igualtat de la Federació d’Educació de CCOO.

Es tracta d’una iniciativa que complementa el “dia a dia” de l’activitat sindical, i necessitem aquest espai per comprendre coses... per després transformar coses!

Per això et demanem la teva participació.

Us preguem confirmació de la vostra assistència per tal de poder organitzar adequadament la preparació de la tertúlia.

Lloc de la tertúlia Cafè: sala Gabriel Oliver d’Aribau (edifici adossat a Edifici històric de la Universitat de Barcelona, gran via de les corts catalanes, 585)

Item Reviewed: CCOO-UB: dijous 23, tertúlia cafè sobre “sostre de vidre” Rating: 5 Reviewed By: Leandro