divendres, 23 de juny del 2023

Eleccions a la Junta de PAS-F: la candidatura de CCOO-UB guanya amb claredat.



La candidatura de PAS funcionari de CCOO-UB ha tornat a guanyar les eleccions sindicals369 vots i 17 representants (9 homes i 8 dones) del total de 23 de la Junta de PAS funcionari. Valorem molt positivament el suport que ens heu donat i, encara que la participació continua per sota del 50%, tot i que en aquesta ocasió només hi havia dues candidatures, continua incrementant-se per segona vegada consecutiva. 

 

CCOO-2019 

Participació 

CCOO-2023 

Participació 

251 

50% 

47,37% 

369 

66% 

48,69% 

 

  

Agraïm al personal que ens ha donat el seu suport i agraïm als i a les membres de la candidatura de CCOO-UB la seva participació i implicació. 

  

CCOO-UB considerem que els companys i les companyes de la nova Junta tenim enfront un camí ple de dificultats i cal la unitat de tot el personal i dels seus representants. És molt necessària la unitat de tot el personal i de les diferents forces sindicals. En aquest sentit, per a la propera constitució de la Junta de PAS, proposem que la secretaria de la Junta sigui assumida per la CGT. 

 

  

som la teva veu,,suma-t'hi!  


divendres, 2 de juny del 2023

Eleccions a Junta PAS: candidatura de CCOO-UB

 




CCOO-UB hem presentant 60 companyes i companys de PAS funcionari a la candidatura per a les properes eleccions per a la Junta de PAS funcionari, que es realitzaran el propers dies 14 i 15 (fins les 10h) juny.  

 

La candidatura de CCOO-UB la forma un ampli grup de dones i homes de diferents col·lectius i àmbits de treball de la Universitat de Barcelona compromesos fermament en la defensa dels teus drets. La nostra candidatura per la Junta de PAS, amb un 68% de dones, garanteix, pel que fa a la nostra representació, la paritat de persones escollides. 

 

La nostra candidatura presenta un ventall de cares noves al costat de persones amb un llarg historial de dedicació sindical. Hem procurat cercar l’equilibri entre l’experiència i la necessària renovació per avançar amb decisió en la complicada situació que patim. 

 

Des de CCOO-UB entenem que hem de continuar lluitant per recuperar els drets perduts, i sense renunciar a plantejar propostes i objectius que permetin avançar en els nostres drets laborals i poder generar expectatives reals. La defensa de la Universitat pública també passa per preservar les condicions de treball i els drets d’un col·lectiu que avui més que mai ha d’estar unit i fort

 

som la teva veu,,suma-t'hi!  

 

 

Web electoral 

  

Relació de candidats i candidates