dimecres, 25 de gener del 2023

Presentació ILP: per un mínim del 6% del PIB per a l’educació


 Us volem convidar a la presentació de la ILP: “Per un mínim de  6% del PIB per a l’educació”. L’acte es realitzarà d 

 

Dimecres 18 de gener a les 18 hores a l’Auditori de Sant Martí, a la plaça Angeleta Ferrer, 2 de Barcelona, es farà la presentació de la ILP: “Per un mínim de  6% del PIB per a l’educació” 

 

CCOO Educació presentarà, també, un Informe elaborat per Juan B. Martínez, docent i exresponsable d’estudis de la Federación de Enseñanza de CCOO que porta per nom: “L’evolució del finançament al sistema educatiu català del 2009 al 2020. Incompliment de la LEC i retrocés educatiu”.  

 

A partir de les dades d’aquest estudi i d’altres relacionades amb la situació actual de l’educació hem vist la necessitat d’activar un canvi de tendència de la inversió educativa al nostre país i per això impulsarem aquesta iniciativa legislativa popular com un revulsiu a aquesta situació. 

 

Aquesta ILP pretén involucrar a tota la comunitat educativa i per extensió a tota la societat civil, perquè sabem que l’educació és l’eina més potent per aconseguir el progrés individual i col·lectiu de les nostres societats. Cal reduir l’abandonament escolar prematur, erradicar la segregació escolar, implementar realment el decret d’educació inclusiva… i tants altres temes que la proposta de Llei recullAquí podeu consultar el text de la ILP

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada