dimecres, 24 de gener del 2018

Recursos Humans i Perseu

Com va exposar el grup de claustrals PAS-CCOOUB al darrer Claustre general de la UB, expressem la nostra profunda preocupació per la situació que continuem patit, desprès de més d’un any derivada de la implementació de la nova aplicació de RRHH, el PERSEU.

Tota la comunitat universitària està patint la manca de planificació alhora de fer el canvi del Xiper al Perseu i que, d’una banda afecta a la fiabilitat de les consultes de l’Espai personal, o a les mancances persistents (compte! Vigileu la informació que hi figura: Nòmina, permisos,...), i d’altra banda, en el cas de la representació sindical, està significant no disposar en moltes ocasions de la informació necessària (per exemple la darrera informació de places és de 2016) i en les ocasions que arriba, aquesta no és gens fiable.

Així mateix s’està utilitzant per RRHH com a excusa per no impulsar els desenvolupament de molts processos oberts o previstos de realitzar.

En aquest sentit, com a exemple important ens trobem amb el reconeixement de triennis del personal temporal o interí. Com et vam informar l’estiu passat (veure blog amb les notícies sobre PAS i sobre PDI: Triennis temporals: demana’ls! si tens més de 3 anys d’antiguitat (a la UB o amb serveis previs en d’altres Administracions Públiques) i no t’ho estan pagant), el 7 de juliol vam demanar a la UB que realitzés els corresponents pagaments. En aquest sentit es va aprovar a la Comissió Econòmica de Consell de Govern de 10 d’octubre una partida econòmica per realitzar els pagaments i el compromís de fer-ho d’ofici. Tanmateix, hores d’ara encara no s’està realitzant ni informant al personal que te dret al seu reconeixement, per la qual cosa el passat 18 de gener ho vam tornar a reclamar.

No ens podem permetre continuar amb la manca d’efectivitat d’aquest aplicatiu atès que impedeix i/o alenteix el bon funcionament de la UB, universitat de “qualitat” i “excel·lència”. Per tant exigim a l’equip de govern que es facin les actuacions necessàries per solucionar les problemàtiques existents.

Item Reviewed: Recursos Humans i Perseu Rating: 5 Reviewed By: Unknown