divendres, 7 de setembre del 2018

La digitalització no ha de passar pel davant de les persones

QUE ENS PAGUIN EL QUE ENS DEUEN

Companya, company,

El Govern aplica una estratègia dilatòria en la restitució dels drets i salaris dels empleats públics de la Generalitat i de les universitats públiques, tot incomplint els seus acords així com els acords del Parlament de Catalunya.

El 20 de juliol el Govern a la Mesa General de negociació de les condicions laborals dels empleats i empleades públiques de la Generalitat de Catalunya es va negar a atendre cap demanda social.

La major part de les demandes plantejades per CCOO eren:
    ·         Concrecions d’allò que ja havíem signat a la Mesa General de l’Estat: pagament del 100% del salari en tots els casos de baixa per IT, increment salarial de l’1,50% per a tot l'any 2018, més un 0,25% amb efectes 1 de juliol i negociar un increment addicional del 0,2%.
    ·         Revertir retallades que només han recaigut sobre les treballadores i treballadors amb condicions laborals vinculades a la Generalitat de Catalunya: restitució de les pagues extres de 2013 i 2014.
    El 28 d’agost el Govern va acordar treure a concurs 4 licitacions per valor de 899 milions d’euros en qüestions relacionades amb les noves tecnologies.

CCOO no volem entrar a qüestionar una per una totes les decisions del Govern que suposin despesa econòmica (que són moltes i en diversitat d’àmbits), però sí que estem legitimats per exigir al Govern que posi al capdamunt del llistat de prioritats de despesa el retorn de les pagues.

CCOO exigim que el Govern faci justícia als homes i dones que fan funcionar els serveis públics en benefici de la ciutadania. Exigim:
    ·         Un acord de Govern que retorni el cobrament del 100% de les retribucions per tots els casos d’IT, amb caràcter immediat, i efectes retroactius des de la signatura de l’acord estatal.
    ·         El cobrament immediat de l’1,75% i dels endarreriments corresponents.
    ·         La negociació de l’increment addicional del 0,2% de la massa salarial.
    ·         Retorn de les pagues JA!
    ·         Derogació de la llei 5/2012, de retallades del Govern de la Generalitat i obertura d’un veritable procés negociador que permeti recuperar allò que ens vam arrabassar amb les retallades i millorar les nostres condicions de treball (jornada, conciliació, estabilització...) tal com estan fent moltes altres administracions.

Tens el full sencer en pdf fent clic aquí

Més informació fent clic aquí

Volem el que és nostre. Fets, no paraules!

Item Reviewed: La digitalització no ha de passar pel davant de les persones Rating: 5 Reviewed By: Unknown