dimecres, 13 de febrer del 2019

PAS-F: greu situació dels nivells dels llocs de treball

El mes d’octubre/2018, amb motiu de la inauguració del curs acadèmic a la UB, us vam enviar un full especial sobre la Situació de la Plantilla del PAS i el PDI de la UB, en la que, entre d’altres coses, us vam informar amb detall dels “números” de la Plantilla actual de la UB, en la que es constata el creixement de la precarietat i la manca de promoció i de carrera professional dels diferents col·lectius.

Així mateix al novembre/2018 us vam informar amb més detall de les dades de distribució de la Plantilla de PAS-F (conjuntament personal fix i interí, amb dades de setembre), agrupades les categories en subgrups i grups de l’EBEP. Les dades* són prou obvies per constatar la degradació de la Plantilla i la manca de promoció del col·lectiu.

Ara, com a tercer enviament, us enviem un resum de les places de PAS funcionari agrupades per nivells, i en la que es veu amb claredat, i amb dades objectives, la manca de reconeixement i de perspectives de promoció del col·lectiu:

- dades aproximades, segons els fitxers facilitats per Recursos Humans per la UB.

- no inclou les places ocupades per personal eventual, ni les places de nivells 27 a 30 que no s’utilitzen.

- inclou, en el total general, les places del CRAI funcionaritzades, encara que estiguin ocupades per personal laboral o estiguin vacants.

14
    6
    16
    147
    17
    386
    18
    210
    178
    99
    52
    25
    5
    26
    3
    28
    29
    30
    Total:
    1110

I si fem una ullada en els dos col·lectiu de major volum, veiem encara de manera més clara la penosa situació d’una potencial promoció de nivells.

Administració general
    16
    147
    17
    386
    18
    139
    68
    61
    47
    25
    5
    26
    28
    29
    30
    885

Biblioteques CRAI (inclou només les places de bibliotecaris/ies)
    110
    38
    4
    1
    156

* Situació de la Plantilla del PAS funcionari

(grups EBEP. Veure informació Situació de la Plantilla)

Administració general

CRAI

Com a resum de les dades que hem anat exposat en els 3 fulls, veiem que tenim una Plantilla de PAS funcionari molt precaritzada, amb manca de reconeixement de les tasques i amb poques expectatives de promoció.

Enllaços relacionats, al web de CCOO-UB:

Item Reviewed: PAS-F: greu situació dels nivells dels llocs de treball Rating: 5 Reviewed By: Unknown