dijous, 25 d’abril del 2019

RLT del PAS: modificacions de la Gerència

Al gener de 2018 dèiem: Desprès de més d’un any de l’arribada del nou equip de govern ens trobem que no s’ha implementat cap Pla d’Ordenació, ... ni s’ha modificat, o negociat res. En aquests moments, amb més de dos anys del nou equip, ens trobem que continuen sense resoldre’s els greus problemes de la manca d’una Relació de Llocs de Treballs que reflecteixi la situació real, i continuem senes solucionar la manca de reconeixement, greuges, carrera professional...

I en aquest context, les modificacions de la RLT que aprova la UB* al proper Consell de Govern, es basa en criteris de la Gerència que no podem compartir, i que, mentre s’oblida dels llocs de treball baixos i intermitjos, considera prioritaris continuar, per exemple, amb increments salarials per a personal eventual (i ja portem 6!)

Tampoc considerem acceptable que es degradin estructures d’àmbits encara pendents d’adequació organitzativa, com pots veure més avall en el quadre de costos (Secretaries d’Estudiants i CRAI).

CCOO-UB considerem que cal negociar criteris de modificació de la RLT amb els representants sindicals (comitè d’empresa de PAS laboral i Junta de PAS funcionari), concretar un procediment i uns terminis. Així mateix cal prioritzar la solució dels greuges, la manca de reconeixement, la manca de reestructuració organitzativa en llocs que ja s’han fet canvis acadèmics i la promoció dels llocs baixos i mitjos, entre d’altres.

Principals despeses de la modificació presentada per la Gerència.
    Els resum de costos aproximants ho hem fet a partir de la informació que Gerència ha presentat amb les modificacions*i es fa una interpretació “pressupostària” que no compartim i que posa en evidència la política de fets consumats per pressupostar de manera diferent, en alguns casos, a com es troben els llocs de treball en laRLT.

Motiu
    Cost
    Observacions
    Personal Eventual
    9.000
    2 llocs (sense incloure 15% variable)
    Personal Eventual
    -53.176
    1 lloc vacant
    Assessoria
    29.937
    3 canvis de nivells i complement
    Secretaria General
    28.126
    1 canvi de nivell 22 a 24 i 1 canvi de 22 a 25 (amortització+creació)
    Àrees transversals
    41.225
    Modificació de complement de caps de Secció
    SED
    -5.421
    Amortització d'1 nivell 24 i creació d'1 nivell 20
    CRAI-biblioteques
    -2.039
    Amortització d'1 nivell 25 i 4 nivells 22, i creació 5 nivells 20 (llocs base)
    AC Fís /Quím.
    12.650
    Es crea 1 Grup 2 i s'amortitza 1 grup 4
    OCI
    2.949
    Modificació de complement d'1 lloc nivell 20
    Altres canvis
    1.539
    canvi a nivell 22 per homogeneïtzació amb altres OAG
    64.790

*  pots veure la proposta en la web de la Junta de PAS, fent clic a modificacions RLT i a modificació RLT personal eventual.

Item Reviewed: RLT del PAS: modificacions de la Gerència Rating: 5 Reviewed By: Unknown