dijous, 17 de setembre del 2015

Aprovats 6è dia d'afers propis i increment de dies per antiguitat

El dissabte 12 de setembre de 2015 es va publicar al BOE el "Real Decreto-ley10/2015 de 11 de septiembre, por el que se conceden créditos extraordinarios ysuplementos de crédito en el presupuesto del Estado y se adoptan otras medidasen materia de empleo público y de estímulo a la economía” que incorpora diferents novetats en matèria de funció pública. El propi RD estableix que la seva entrada en vigor és el mateix dia de la seva publicació.

L’art. 2 apartat Uno del RDL 10/2015 modifica l’EBEP, concretament, pel que respecta als dies d’assumptes propis es modifica l’art. 48 apartat k) de l’EBEP tornant a tenir 6 dies l’any per assumptes particulars.

L’art. 2 apartat Dos del RDL 10/2015 introdueix una disposició addicional 14a a l’EBEP que estableix fins a dos dies addicionals de permís per assumptes particulars al complir el 6è trienni que es podran incrementar com a màxim en un dia addicional per cada trienni complert a partir del vuitè.
    L’art. 2 apartat Tres introdueix una disposició addicional 15a que estableix que cada Administració Pública podrà establir fins a un màxim de 4 dies addicionals de vacances en funció del temps de serveis prestats.

Per tot això demanem l’aplicació immediata al personal de la UB:

- del 6è dia d’afers propis

- dels dies de vacances addicionals per serveis prestats

- l’increment dels dies afers propis a partir del 6è trienni

1. Crec que anem pel bon camí. Gràcies per la feina

ResponElimina
    2. Estem preocupats per si a canvi de retornar-nos els dies d'assumptes propis ens treuen la conciliació que ens va tan bé als que tenim nens petits o gent gran a càrrec.

Respostes
      1. No et preocupis, són temes independents. Les hores de Conciliació té a veure amb el Calendari laboral i la jornada de 37 h.

Elimina
    3. Gràcies per la informació!!!.
      I de la recuperació de la paga, que també parla el BOE???

Respostes
      1. El tema de paga ens hauria d'afectar, però depén de la Generalitat de Catalunya, i de moment no vol saber res. Diuen que per "no hipotecar" al nou govern.
        Estem en la mateixa situació que el personal depenen de la Generalitat, i haurem de pressionar entre tots i totes.

Elimina
    4. Per cert, acabo de veure els dies d'antiguitat al meu espai personal i crec que no estan fent bé.
      Si tinc 14 trienis, quanrts dies em pertoquen??
      Jo calculaba dos fins el 6 i després del 8 i fins el catorzè 17 més. Total 9 segons els meus calculs; perquè abans havia un tope, però en aquest RD no l'han posat i es el que estan fent a altres administracions.

ResponElimina
    5. Doncs sí, et corresponen 9 dies. Quant hi figuren al teu Espai personal? si no et surt be, t'hauries de posar en contacte mb Recursos Humans

ResponElimina

Item Reviewed: Aprovats 6è dia d'afers propis i increment de dies per antiguitat Rating: 5 Reviewed By: f