divendres, 9 d’octubre del 2015

Ahir dia 8 diferents membres del PAS funcionari (es suposa que es trobaven en situació de Comissió de Serveis o Encarrecs de Funcions el dia 21 de gener) van rebre un escrit des de Vicerectorat d’Administració per “informar-les” de que hi havia una demanda d’una persona contra la UB i que ells estaven afectats, però que si volien veure la demanda i l’expedient  s’havien de personar al corresponent jutjat amb un advocat.

La persona que s’indica com a “demandant” és la Presidenta de la Junta de PAS i actua en representació d’aquesta, la qual cosa no es diu a l’escrit. I ho fa per denunciar la gran quantitat de Comissions de Serveis i Encàrrecs de Funcions de PAS funcionari, i que a més en molts casos sobrepassen de llarg els terminis previstos a la normativa vigent.

Pel que fa al “coneixement” de la informació “amb advocat” és del tot incomprensible el que es diu, i cal que sigui la pròpia UB la que faciliti d’ofici tota la informació a qui ho demani.

Així mateix cal que la UB expliqui amb claredat als personal que va enviar els escrits la motivació d’aquesta demanda, la qual no va adreçada contra persones individuals. Sembla com si la UB volgués utilitzar-les com a “testimoni de part”. Vergonyós!

Davant de tot això, avui mateix hem adreçat un escrit de protesta al rector, que podeu llegir aquí. Així mateix podeu llegir la demanda sencera aquí.

Per últim, relatiu a diferents consultes rebudes, la informació relativa a la interposició d’aquesta denúncia, i dels requeriments previs, es va informar en diferents escrits, al 2014 i al 2015, així com en Assemblees realitzades.

1. Els incompliments i el deixar estar de la Gerència (Rector, Vicerectora d'Adm., Gerent i RRHH) - de les Comissió de Serveis o Encarrecs de Funcions- volen fer-lo - sota el paraigües dels company@s que ocupen les places- envers els sindicats que els recorden que són en frau de llei i que cal fer els concursos de promoció o els que calguin !!!

ResponElimina

Item Reviewed: Queixa al rector per informació donada sobre demanda contra la UB amb motiu de les irregulars Comissions de Serveis i Encàrrecs de Funcions del PAS-F Rating: 5 Reviewed By: f