divendres, 8 de juny del 2018

40è aniversari de la Federació d'Educació de CCOO

Avui divendres, 8 de juny, a partir de les 18.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya celebra la segona part del seu 40è aniversari

Avui 8 de juny, a partir de les 18.00 hores, la Federació d’Educació de CCOO organitza amb dues taules rodones la segona part de la celebració del seu 40è aniversari.

Després de la primera part feta el passat 31 de maig, demà divendres, doncs, i a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), es faran les taules rodones “Educació al llarg de la vida” (18.00 hores) amb Marina Subirats i Víctor Ríos, moderada per Joana Agudo, i “Escola i Territori” (19.30 hores) amb Joan Manuel del Pozo i Tana Serra, moderada i presentada per Ramon Plandiure i Josep Miquel Lacasta.

L'acte comptarà amb la presència del nou conseller d'Ensenyament, Josep Bargalló, que intervindrà per fer una salutació a la Federació d'Educació.

Item Reviewed: 40è aniversari de la Federació d'Educació de CCOO Rating: 5 Reviewed By: Unknown