dilluns, 3 de juny del 2019

Inici de la 7a campanya de recollida de material escolar XAS

La Xarxa d’Acció Solidària (XAS) de CCOO inicia la campanya de recollida de material escolar 2019

La Xarxa d’Acció Solidària (XAS) de CCOO va iniciar el dia 1 de juny, una nova campanya de recollida de material escolar, que durarà fins el 15 de setembre 2019, i serà la setena.

A Catalunya, la taxa de pobresa infantil creix, el 28,5% dels menors de 16 anys viuen per sota del llindar de la pobresa, moltes nenes i nens no poden comprar material escolar, una situació que crea desavantatge i més desigualtat a nivell educatiu i social.

La XAS porta 7 anys organitzant campanyes de recollida de material escolar perquè arribi a les escoles públiques dels barris on es registra un alt nivell de risc de pobresa i d’exclusió social.

La XAS intenta que les seves campanyes arribin a tots els territoris de Catalunya. La majoria dels locals de CCOO, i moltes empreses, són punts de recollida de material com llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, celos, quaderns, folis, llibretes i altre material fungible.

Desenes d’activistes de CCOO, afiliats i afiliades, delegades i delegats sindicals en el territori i a les empreses són una referència i fan un gran esforç per a expandir la campanya, i perquè el material escolar arribi a través de les escoles, i en col·laboració amb la Federació d’Educació de CCOO, a les nenes i nens necessitades.

A CCOO-UB: també pots fer les teves aportacions al local de la Secció Sindical de CCOO-UB, de 10h a 15h, fins el 12 de juliol.
    (ho pots enviar per correu intern)

Item Reviewed: Inici de la 7a campanya de recollida de material escolar XAS Rating: 5 Reviewed By: Unknown