• Novetats

    Amb la tecnologia de Blogger.
    divendres, 22 de novembre del 2024

    23N: manifestació per l’Habitatge Digne

     


    Amb l’objectiu de reclamar polítiques que protegeixin les persones i redueixin els preus abusius dels lloguers, CCOO participarem a la gran manifestació unitària a Barcelona.
    Convocatòries:
    • Tarragona: Ens reunirem a les 11:30 h a la Plaça dels Carros.
    • Barcelona: Ens trobarem a les 17:00 h a la Plaça Universitat.
    Reivindicacions principals de CCOO:

    1. Aplicació efectiva de la llei de l’habitatge per assegurar que l’accés a l’habitatge sigui un dret real i no només una promesa.
    2. Regulació del mercat de lloguers amb mesures que limitin els preus i controlin els pisos turístics i d’ús temporal que incrementen els costos per al veïnat.
    3. Creació d’un organisme públic per la gestió de l’habitatge, que protegeixi petits arrendadors i inquilins, garantint drets i equilibris justos.
    4. Parc públic d’habitatge protegit i assequible per garantir l’accés a l’habitatge social i la intervenció sobre els habitatges buits dels grans tenidors.
    5. Fons públic d’inversió per fomentar un habitatge assequible sense especulació.
    6. Foment de l’emancipació juvenil amb contractes estables, salaris dignes i polítiques per assegurar que el jovent pugui accedir a un habitatge.
    Pots llegir l’article de Javier Pacheco, secretari general de CCOO Catalunya.
    • Comenta a Blogger
    • Comenta a Facebook

    0 comentaris:

    Publica un comentari a l'entrada

    Item Reviewed: 23N: manifestació per l’Habitatge Digne Rating: 5 Reviewed By: Leandro
    Amunt