dijous, 28 d’abril del 2016

Política irracional per al Professorat de la UB

Davant els darrers esdeveniments que afecten al futur del Professorat de la Universitat, CCOO vol expressar la seva solidaritat i suport a les accions que està duent a terme el Comitè d’Empresa PDI-L.

Des de CCOO volem denunciar l’arbitrarietat amb la que està actuant la nostra Institució a l’hora de determinar la dotació de places de professorat laboral. Aquesta situació es podria haver evitat si des del Vicerectorat s’hagués negociat el Pla d’Estabilització que ha estat reivindicat des de l’inici de la Legislatura per CCOO i recolzat totalment per la resta de sindicats que composen el Comitè d’Empresa PDI-L. Recordem al Vicerector que sempre ha estat una reivindicació i que inclús es van fer reunions amb l’actual coordinador de CCOO del PDI-L a Catalunya, en aquest sentit.

Instem de nou a les negociacions per dotar a la UB d’aquest Pla d’Estabilització que permetrà que el procés de dotació de places sigui totalment transparent, objectiu i democràtic. A la vegada, recordem que cal negociar també una RLT pel PDI i que aquesta no es pot supeditar al procés de nova estructuració de la UB.

Volem felicitar i agrair a tots aquells companys i companyes que han recolzat activament les actuacions dels representants del treballadors i que s’estan erigint en portaveus de les seves reivindicacions i defensors dels seus drets laborals. Vosaltres sou la nostra força!

Animen a tots els treballadors i treballadores a unir-se a la lluita. Avui són uns, demà uns altres, però si no us aixequeu finalment trucaran a la vostra porta!

No volem ni podem acceptar que ens enfrontin ni fomentin el canibalisme acadèmic: les condicions de treball, estabilització i promoció són qüestions col·lectives que marquen el futur de la universitat.

Item Reviewed: Política irracional per al Professorat de la UB Rating: 5 Reviewed By: f