dilluns, 19 de novembre del 2018

El pròxim 12 de desembre, les CCOO fem una crida a la vaga al conjunt de treballadores i treballadors de la Generalitat de Catalunya i de l’ensenyament concertat, així com de les universitats públiques.

La gent que cada dia aconseguim, amb la nostra feina, que les catalanes i els catalans disposin d’uns serveis públics de la màxima qualitat possible malgrat les retallades, no podem permetre que la Generalitat ens insulti oferint recuperar les pagues el 2026. Perquè un govern ha d’establir prioritats i està clar que nosaltres no ho hem estat pas. Perquè volem que deixin de felicitar-nos als empleats públics només amb paraules; volem fets.

Una jornada emmarcada en la lluita del conjunt d’aquestes treballadores per aconseguir canviar les polítiques públiques i de personal de la Generalitat de Catalunya. Perquè malgrat que hem aconseguit millores en els darrers mesos gràcies als acords signats, la lluita per la recuperació de les dues pagues robades i altres drets, ens uneixen a més de 250.000 treballadores.

Ara és el moment d’unir el màxim possible de treballadores en una lluita compartida. Només una victòria del conjunt més ampli possible, podrà donar-nos la força per aconseguir les millores que també necessitem a cada sector de l’Educació i altres serveis públics. Aquesta victòria ens permetrà negociar amb més força a les treballadores i treballadors de les universitats públiques, i a la resta de personal dels serveis públics, als nostres respectius àmbits de negociació.

Pots llegir la informació sencera fent clic aquí.

Item Reviewed: 12D: vaga dels sectors públics i concertats de la Generalitat i universitats públiques Rating: 5 Reviewed By: Unknown