dimecres, 21 de novembre del 2018

Situació de la Plantilla del PAS funcionari (grups EBEP)

El mes passat, amb motiu de la inauguració del curs acadèmic a la UB, us vam enviar un full especial sobre la: Situació de la Plantilla del PAS i el PDI de la UB
    en el què demanàvem al sr. rector que “És hora de plantar cara, juntament amb altres universitats, a aquestes problemàtiques i visibilitzar públicament el conflicte i la situació d’insostenibilitat del sistema universitari en general, i de la UB en particular.”

També us vam informar amb detall dels “números” de la Plantilla actual de la UB, segons les darreres “dades fiables” de PAS (gener) i de PDI (febrer) facilitades per la UB, en la que es constat que el creixement de la precarietat i la manca de promoció i de carrera professional dels diferents col·lectius.

Ara us volem informar amb més detall de les dades de distribució de la Plantilla de PAS-F (conjuntament personal fix i interí, amb dades de setembre), agrupades les categories en subgrups i grups de l’EBEP. Les dades són prou obvies per constatar la degradació de la Plantilla i la manca de promoció del col·lectiu.

Categories del PAS funcionari

A1 Tècnic
    33
    A1 Bibl.
    A1 Lletrat
    4
    A2 Gestió
    57
    A2 Bibl.
    123
    C1 Admt.
    413
    C2Aux.Ad
    385
    C2 P.Info.
    1035

Administració general (subgrups EBEP)

A1 Tècnic
    33
    A2 Gestió
    57
    C1 Admt.
    413
    C2 Aux.Ad.*
    385
    888
    * En aquest cas, aux. administratiu C2,  es dóna el greuge de què en altres universitats públiques aquesta categoria ha desaparegut per personal fix i, en algun cas, també per al personal interí.

Administració general (Grups EBEP)
    Grup

CRAI
    (subgrup EBEP)