dimecres, 4 de maig del 2022

11 maig eleccions del PAS al Claustre

Eleccions del PAS al Claustre: 11 de maig

CANDIDATURA

La candidatura AMB EL PAS, ENDAVANT! la formem 16 companyes i companys de diferents àmbits, col·lectius i sensibilitats del PAS (F i L).

OBJECTIUS

AMB EL PAS, ENDAVANT! ens comprometem a defensar:

1.       El respecte a la negociació per a qualsevol canvi que afecti les treballadores i als treballadors.

2.       Recuperació i millora de les condicions de treball i dels drets històrics arrabassats al PAS de la UB.

3.       Estabilitat del PAS.

4.       Establir una carrera professional del PAS, i concretar els nous papers que ha de jugar avui el PAS.

5.       Defensa de la Universitat Pública de Qualitat i l’Autonomia Universitària.

6.       Respecte al col·lectiu del PAS. Aconseguir un ampli debat democràtic sobre la relació entre els diferents col·lectius de la comunitat.

7.       Implementar el teletreball

8.       Aconseguir un Pla d’Igualtat acordat amb el PAS.

9.       Defensar els drets de la dona a la UB i a la societat.

ENS HI PRESENTEM AL CLAUSTRE:

Per fer arribar la vostra VEU, per defensar la dignitat del PAS i per fer del claustre un veritable òrgan de debat i solució dels problemes que afecten des de fa temps al nostre col·lectiu: desigualtats, elevada temporalitat, promoció i carrera professional, RLT, canvis d’estructures, concursos, relleu generacional... situacions que malauradament el dia d'avui segueixen enquistades.

A més als darrers anys s’han afegit noves situacions que afecten de forma important al PAS: l’aplicació de la llei 20/2021 d’estabilització, el teletreball que cal regular, un veritable Pla d’igualtat i l’aplicació de la reforma laboral que suposaran un canvi de les relacions laborals a la UB que cal afrontar amb garanties.

La nostra presència al Claustre significa un accés directe a la informació sobre la política universitària que pot tenir incidència en tots els temes que afecten el PAS de la UB. Però també significa poder explicar la nostra opció, participar en les votacions i lluitar perquè les decisions tinguin en compte el que pensem i volem.

UNITAT EN LA DEFENSA DE L’AUTONOMIA UNIVERSITÀRIA

Amb l’excusa de la crisi, ens han anul·lat l’autonomia universitària i ens van retallar una gran quantitat de drets i condicions laborals. Cal recuperar-la i amb recursos econòmics suficients. Cal un treball conjunt de tots els col·lectius per exigir a la Generalitat de Catalunya la reversió de les retallades.

ELECCIÓ DE REPRESENTANTS A DIFERENTS ÒRGANS

De la representació al Claustre es deriva la representació del PAS a Comissions delegades, Consell de Govern, Consell Social... Els i les representants de AMB EL PAS, ENDAVANT! ens comprometem a participar activament, no només figurar, en els diferents àmbits de representació del PAS de la UB.

COMPLEMENTAR L’ACCIÓ SINDICAL

Volem que a la nostra participació institucional sigui el complement a l’acció sindical que es porta en el si dels òrgans de representació, per continuar recuperant els drets arrabassats: matrícules gratuïtes, fons d’acció social, ajut per a fills amb discapacitats... I, impulsar-ne de nous: complement de carrera establert per l’EBEP.

VOTA ALS 16 MEMBRES

Eleccions del PAS al Claustre: 11 de maig

Candidatura

Noms

Fun. (F)/Lab.(L) categoria

Lloc de treball

Esther Adanero

Tècnica Especialitzada

Dept. Ciències Fisiològiques (Bellvitge)

Óscar Bonet Torres

Administratiu

Secret. d'estudiants de Dret

Eduard Calvet Mendez

Aux. administratiu interí

Dept. Biologia, Sanitat i Medi Ambient

Francesca Carbonell Martinez

Ajudant Arxius i Biblioteca

CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa

Vicenç Cervelló Atanes

Tècnic de Gestió

Servei d'Atenció a l'Estudiant (SAE)

Ino Diaz Carretero

Administrativa

Secret. d'estudiants de Matemàtiques

Lourdes González Fernández

Ajudant Arxius i Biblioteca

CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa

Irene Jaular Aulet

Tècnica Esp. temporal

CRAI Biblioteca Campus Clínic

Tariq Jawhari Colin

Titulat Superior

Centres Científics i Tecnològics (CCiT)

Andrés Jiménez Guerrero

Titulat Superior

Instal·lació Radioisòtops Farmàcia (CCiT)

Manoli León Sánchez

Administrativa

Comptabilitat.

César Marín Madrazo

Administratiu

Activitats Institucionals i Protocol

Francesca  Ropero Ramos

Tècnica Especialitzada

PIL Belles Arts

Ramón Seminago Fabian

Titulat Superior

Centres Científics i Tecnològics (CCiT)

Silvia Soriano Romero

Tècnica grau mig laboratori

Adm. de Centre Física i Química

Leandro Solanilla Rodríguez

Tèc. Esp. audiovisual

PIL Adm. de Centre Física i Química

La vostra participació el proper dia 11 de maig és molt important, així el PAS podrà sentir-se veritablement recolzat a l’hora d’expressar la seva veu. US ANIMEM A PARTICIPAR-HI!

EL PAS TAMBÉ EXISTEIX!

Item Reviewed: 11 maig eleccions del PAS al Claustre Rating: 5 Reviewed By: Leandro