dimecres, 3 de maig del 2023

Eleccions a la Junta de PAS: PROCÉS PARTICIPATIU

Com et vam avançar el 17 d’abril, CCOO-UB posem en marxa, novament, un procés participatiu àgil per a tot el PAS que ho desitgi, utilitzant el Web de la Secció Sindical de CCOO-UB

En aquest sentit hem “obert” diferents entrades amb el punts més rellevant, per tal de que puguis opinar directament en cadascun dels següents apartats:

Ø  Retribucions

Ø  Carrera professional (promoció, formació,...)

Ø  Estabilització personal interí

Ø  Relació de llocs de treball (RLT)

Ø  Mesures Socials

També pots proposar d’altres qüestions que consideris importants a la mateixa pàgina Web o al correu de la Secció Sindical ([email protected]). Esperem les teves opinions i, si vols participar-hi directament, et pot posar en contacte a través del correu electrònic o directament amb delegats i delegades de CCOO-UB.

Esperem comptar amb la teva participació!

Item Reviewed: Eleccions a la Junta de PAS: PROCÉS PARTICIPATIU Rating: 5 Reviewed By: Unknown