divendres, 23 de juny del 2023

Eleccions a la Junta de PAS-F: la candidatura de CCOO-UB guanya amb claredat.

La candidatura de PAS funcionari de CCOO-UB ha tornat a guanyar les eleccions sindicals369 vots i 17 representants (9 homes i 8 dones) del total de 23 de la Junta de PAS funcionari. Valorem molt positivament el suport que ens heu donat i, encara que la participació continua per sota del 50%, tot i que en aquesta ocasió només hi havia dues candidatures, continua incrementant-se per segona vegada consecutiva.

CCOO-2019

Participació

CCOO-2023

Participació

47,37%

48,69%

Agraïm al personal que ens ha donat el seu suport i agraïm als i a les membres de la candidatura de CCOO-UB la seva participació i implicació.

CCOO-UB considerem que els companys i les companyes de la nova Junta tenim enfront un camí ple de dificultats i cal la unitat de tot el personal i dels seus representants. És molt necessària la unitat de tot el personal i de les diferents forces sindicals. En aquest sentit, per a la propera constitució de la Junta de PAS, proposem que la secretaria de la Junta sigui assumida per la CGT.

som la teva veu,,suma-t'hi!

Item Reviewed: Eleccions a la Junta de PAS-F: la candidatura de CCOO-UB guanya amb claredat. Rating: 5 Reviewed By: Unknown