dimarts, 7 de maig del 2019

Els comptes clars! (2018)

Volem informar-te novament dels “Comptes de CCOO-UB”, igual que ho hem fet des del 2014. Aquestes dades, sovint no són prou conegudes; per exemple els ingressos i les despeses de la Secció Sindical de CCOO-UB, però tenim la ferma voluntat de transparentar l’origen i la destinació dels recursos dels que disposem, i rendir comptes a la comunicat universitària i a la societat

·         Nombre delegats

Actualment els representants de les candidatures de CCOO als diferents òrgans de representació unitària la UB són 39 delegats i delegades, d’un total de 98, entre PAS i PDI, funcionaris i laborals.

·         Ajuts sindicals 2018 atorgats per la UB a Seccions Sindicals i òrgans unitaris de representació (Comitès d’Empresa i Juntes de Personal)

Per ajudar amb les despeses que comporta l’activitat de la representació sindical a la UB, hi ha pressupostada una quantitat total de 15.048€ (aquesta quantitat ha anat baixant al llarg dels anys, especialment a partir del 2012), la qual es distribueix al 50% entre les Seccions Sindical i l’altre 50% entre els diferents òrgans unitaris de representació. En tots dos casos en proporció al nombre de representants.

El detall del nombre de representants de cada Secció Sindical i de cada òrgan de presentació, així com les corresponent quantitats atorgades, els pots trobar en aquest enllaç.

·         Justificació de la despesa 2018 de CCOO-UB

L’ajut s’utilitza fonamentalment per a despeses de funcionament, material inventariable... El detall de la despesa de l’ajut sindical atorgat a la Secció Sindical ho trobaràs en aquest enllaç.

Els i les representants de CCOO no perceben cap retribució per possibles conceptes derivats de l’activitat sindical: assistència a reunions, càrrecs sindicals, membres d’òrgans col·legiats, etc.

·         Justificacions d’anys anteriors
    -       2014
    -       2015
    -       2016
    -       2017

Per últim també et potser interessant veure el Portal de transparència CCOO-Catalunya, en el que trobaràs, per exemple, els “comptes auditats cada any” o “com ens financem?”

Item Reviewed: Els comptes clars! (2018) Rating: 5 Reviewed By: Unknown