dilluns, 9 de setembre del 2019

Per una Catalunya inclusiva, plural i amb drets

CCOO torna a reclamar una Catalunya inclusiva, plural i amb drets en la diada de l'11 de Setembre

Com cada any, CCOO de Catalunya participarà en els actes de la Diada Nacional de Catalunya, el proper 11 de setembre. Ho farà conjuntament amb UGT i altres entitats que ens acompanyen en la reivindicació: “Per una Catalunya inclusiva, plural i amb drets”, amb les quals realitzarà la tradicional ofrena floral al monument de Rafael Casanova.

L’acció també tindrà per objectiu demanar al Govern de la Generalitat polítiques socials per millorar les condicions de vida de les persones que viuen i treballen a Catalunya i per lluitar contra la pobresa. La convocatòria de CCOO de Catalunya és a les 8,30 hores a la Ronda de Sant Pere, a l’altura del número 52, de Barcelona. Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, encapçalarà la delegació del sindicat.

Feu clic per veure el
    Manifest unitari de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya amb motiu de l'11 de Setembre del 2019

Actes i ofrenes florals de CCOO als territoris: fes clic aquí.

Item Reviewed: 11S: Diada Nacional de Catalunya. Per una Catalunya inclusiva, plural i amb drets Rating: 5 Reviewed By: Unknown