dimarts, 26 d’abril del 2022

Negociació del PDA i drets laborals

Els delegats i les delegades de PDI de CCOO-UB volem negociar amb les persones responsables de la política de professorat de la nostra Universitat, en el marc dels organismes de representació, un catàleg de les funcions assignades al PDI, ara que s’està preparant una nova versió del Pla de Dedicació del Professorat (PDA). En aquest catàleg hauria de constar la descripció de les tasques de docència, de recerca, de gestió, de transferència i d’altre tipus que tenim assignades. Tot sovint tenim la impressió que fem més del que es reconeix al PDA i voldríem que la nostra veu s’escoltés per tal que la nova versió que s’està preparant reguli efectivament el què hauríem de fer segons el marc legal vigent. Voldríem, per tant, que ens féssiu arribar les vostres opinions al respecte, en particular, sobre totes aquelles anomalies que sovint patim en els nostres llocs de treball.

També som conscients que la Universitat de Barcelona és una entitat molt gran on de tant en tant es produeixen situacions no desitjables. Sovint el col·lectiu de PDI (i dins daquest col·lectiu, qui es troba en unes condicions de contractació més precàries) es troba indefens i sense mecanismes per fer sentir la seva veu. Per això, hem activat un canal de defensa del PDI pel qual ens comprometem a informar i donar suport a la plantilla en els casos de vulneració dels drets laborals. També ens comprometem a assessorar sobre les possibles vies de reclamació, de mediació i de solució. Per posar-vos en contacte amb nosaltres no dubteu a escriure’ns a [email protected]

Seguirem treballant des dels òrgans de representació per tal que la millora de les condicions laborals de totes les categories de PDI sigui una realitat.

Item Reviewed: Negociació del PDA i drets laborals Rating: 5 Reviewed By: Leandro