dimarts, 20 de desembre del 2022

Jornada interuniversitària de CCOO a la UB

El 29 de novembre es realitzarà una jornada de CCOO universitats i que tindrà lloc a la UB. En aquesta interessant jornada, entre d’altres participaran la responsable de la “Secretaria de Universidad e Investigación de la Federación de Enseñanza” i el responsable de l’àrea pública de CCOO Catalunya.

PROGRAMA DE LA JORNADA

1.       APLICACIÓ DELS ACORDS DE FUNCIÓ PÚBLICA ESTATALS A LES UNIVERSITATS- 9'30-11'30 A càrrec de Manel Pulido, responsable àrea pública de la CONC i de polítiques educatives i universitats de CCOO

2.       LA LOSU, NOVETATS I ESMENES DE CCOO A LA LLEI- 12'00-14'00 A càrrec d'Encina González, responsable de la Secretaría de Universidad e Investigación

PAUSA PER DINAR 14'00- 15'30