dimecres, 28 de febrer del 2024

28 de febrer: carrera professional (acreditació) i Jubilació PDI funcionari

Informa't sobre les noves condicions d'Acreditacions (titularitat, càtedra, sexennis...) i sobre condicions de Jubilació.

El proper dia 28 de febrer hi ha previst realitzar un acte amb dos punts d’interès per al col·lectiu del PDI funcionari. Aquesta acte, que constarà de dues parts, es farà de manera híbrida, és a dir, presencial i també on line.

Lloc presencial: Sala de professorat edifici Josep Carner (carrer Aribau/edifici històric)

Pots participar-hi per Microsoft Teams en aquest enllaç

12h: Professorat funcionari: jubilació. Marc legal i resolució de dubtes

• Intervenció del company Diego Molina, secretari Acció Sindical de la Federació estatal d’Ensenyament CCOO

13h: Carrera professional (acreditacions, sexennis,...)

• Intervenció de la companya Encina González, Secretaria d’Universitats i Investigació de la Federació estatal d’Ensenyament CCOO

Cada part començarà amb una breu exposició de la persona que faci la presentació i posteriorment es passarà la paraula a les persones assistents per mirar de resoldre dubtes. En el cas de les connexions on line, la intervenció es farà pel xat.

Salutacions,

Eleccions Junta de PDI, dies 12 a 14 de març (fins les 10h)

Som la teva veu, suma-t'hi!

Vota CCOO!

Item Reviewed: 28 de febrer: carrera professional (acreditació) i Jubilació PDI funcionari Rating: 5 Reviewed By: Unknown