dilluns, 19 de febrer del 2018

Nòmina d'abril: Retorn 20,77% de la paga extra de 2012

RECUPEREM EL QUE ÉS NOSTRE!

Nòmina d'abril: Retorn 20,77% de la paga extra de 2012

Fruit de la lluita sindical, de la capacitat de proposta i de la mobilització dels delegats i delegades sindicals, el 9 de juny del 2016 es va arribar a un acord a la Mesa General de la Funció Pública signat només per CCOO i UGT que incloïa, entre altres coses, abonar el 75,96% pendent de la paga de 2012. El març del 2018 estava previst cobrar l’últim pagament que correspon al 20,77%.

El darrer termini d’aquesta devolució ha de ser abonat durant el primer trimestre d’aquest any, i és per això que CCOO ha volgut fer el recordatori que cal iniciar els tràmits oportuns per complir amb el compromís. Aquest compromís, acordat a la Mesa General l’any 2016, està recollit a la mateixa web de la Generalitat.

Ara cal que la UB també faci el pagament en el mateix termini que la Generalitat de Catalunya, com algunes Universitats van fer l’any passat, i no ho tornin a endarrerir.

També et recordem que resta pendent la devolució de les pagues extres del 2013 i 2014 (la catalana és l'única administració pública de l’Estat en aquesta situació) i d’altres drets arrabassats des del 2012 (fons d’acció social, matrícula gratuïta per personal d’universitats i familiars, ajuts per descendents amb discapacitat...). Pel que fa a la paga extra de 2013 està previst que aquest any com a mínim es faci l’abonament d’un 10% en el mes de setembre.

Ara cal posar en marxa aquestes negociacions per avançar en la recuperació i la millora de les condicions de treball dels empleats i les empleades públiques.

Novetats: ens han informat que el pagament d'aquest últim termini es farà a la nòmina de l'abril i no al març com inicialment havíem pactat, adduint a problemes tècnics.

Item Reviewed: Nòmina d'abril: Retorn 20,77% de la paga extra de 2012 Rating: 5 Reviewed By: Unknown