dijous, 26 de juliol del 2018

Delegats i delegades de la Secció Sindical de CCOO-UB van portar ahir material escolar per la 6a campanya XAS.

Gràcies a les aportacions de totes les persones que heu col·laborat de manera totalment desinteressada vam poder omplir més de 20 caixes de diferents mides, i que vam portar al magatzem de CCOO on ens va rebre  Ghassan Saliba, responsable de la XAS i Lluita contra la Pobresa de CCOO de Catalunya. Per tant us volem agrair la vostra participació.

Com t’hem anat informant en diferents emails, la XAS és una campanya solidària de recollida de material escolar (llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, celos, quaderns, folis, llibretes i altre material fungible) per a nens i nenes que estudien a escoles públiques en barris i municipis amb alt risc d'exclusió social.

I en aquesta ocasió CCOO-UB ens hem afegit a la campanya i hem ofert el nostre local sindical  per recollir material escolar, així com també hem anat a visitar diferents centres.

Fotos:

Visites al centres

Caixes amb material escolar

Iniciant el trasllat cap a CCOO

Lliurament al magatzem de CCOO (Via Laietana)

Item Reviewed: CCOO-UB entrega més de vint caixes de material escolar per la campanya de la Xarxa d'Acció Solidaria (XAS) Rating: 5 Reviewed By: Unknown