dimecres, 5 de juliol del 2023

A CCOO, com a sindicat de classe i agent d’igualtat, fa anys que treballem pels drets socials i laborals de les persones LGTBI+ i en contra de qualsevol discriminació per raó d’orientació sexual, identitat o expressió de gènere. I també fa anys que lluitem per erradicar la violència i l’assetjament amb l’objectiu de garantir el respecte a la dignitat de les persones i la diversitat, i de salvaguardar, en definitiva, els drets humans.

Aquest any es farà la jornada “A la feina amb orgull: de les lleis a la realitat”, a l’Espai Assemblea (Via Laietana,16, planta baixa),  dia 28,  9:30 am - 1:00 pm amb tres ponències relacionades amb el treball i l’emancipació LGTBI+ amb una visió que englobarà des dels centres de treball al conjunt de la societat.

Per veure el manifest, la inscripció a la jornada, i més, feu clic al web de CCOO Catalunya

Item Reviewed: El 28 de juny és la diada internacional de lluita pels drets i les llibertats de la comunitat LGTBI Rating: 5 Reviewed By: Leandro