dimecres, 24 d’abril del 2024

Convocades eleccions pel Comitè d’Empresa de PAS/PTGAS laboral

El 8 i 9 de maig hi ha eleccions per renovar el Comitè d’Empresa del PAS/PTGAS laboral.

Mantenint el seu compromís i responsabilitat, CCOO PASL es presentarà a les eleccions.

Des que vam assumir la presidència del Comitè d’Empresa fa gairebé 5 anys com a força majoritària, hem prioritzat la cohesió del nostre òrgan de representació i enfortir-lo davant l’equip de Govern de la UB.

En aquest període, per poder netejar els problemes històrics que ens afectaven, hem signat diferents acords, entre d’altres destaquem: posada en marxa els processos d’estabilització (377 places per estabilitzar el PASL temporal), la recuperació de la jornada de 35 hores setmanals, l’aplicació de la reforma laboral i la recuperació parcial del poder adquisitiu perdut els darrers anys. En altres casos no hem pogut signar acords, però sí que hem aconseguit millorar substancialment la proposta inicial.

Ara toca continuar treballant. SOM LA TEVA VEU i prioritzarem els següents temes en els que us necessitarem al costat:

1. La Promoció i la Mobilitat: "plaça vacant, plaça a concurs", que ja hem començat.
    2. La Prejubilació amb Contracte de Relleu.
    3. La Carrera Professional Horitzontal amb criteris objectius i per a tota la plantilla.
    4. Pla d’Igualtat a la UB per les persones treballadores.
    5. Negociació del VIIè Conveni Col·lectiu del PASL, que començarà el proper 18 d'abril.
    6. Els Fons Addicionals en l’àmbit de Informació i Logística i àmbit CCiT.
    7. Recuperar els drets arrabassats en les retallades des de fa més de 10 anys. El fons d’acció social i les matrícules gratuïtes (filles/fills/cònjuge) són un exemple.

Per fer el Programa Electoral, CCOO-UB volem comptar amb TU. T’animem a enviar-nos les teves propostes i preocupacions. Les analitzarem per aconseguir de manera dinàmica i inclusiva un programa electoral que representi a cada treballadora i treballador davant dels Òrgans de Govern.

Ens comprometrem pels pròxims quatre anys a continuar lluitant pels reptes actuals i futurs.

Ara més que mai, t’animem a col·laborar amb nosaltres!!!.

Per formar part d’aquest projecte participatiu contacta amb les i els nostres representants, o directament a la Secció Sindical de CCOO-UB:

e-mail: [email protected], assumpte Eleccions Comitè d’Empresa de PTGASL

Tf. 93 403 53 879

Telegram /  Whatssap CCOOUB:  690 349 364

Següent
    Aquest és el missatge més recent.
    Entrada més antiga

Item Reviewed: Convocades eleccions pel Comitè d’Empresa de PAS/PTGAS laboral Rating: 5 Reviewed By: Leandro