diumenge, 12 de juny del 2022

Balanç intervencions dels PAS els 4 anys al Claustre UB

Ahir s’havien de publicar (no s’ha fet!) les candidatures a les eleccions al Claustre de la UB i, en aquesta ocasió, no ens presentem amb les nostres sigles de CCOO a cap candidatura. Hem valorat la conveniència de donar suport a una candidatura més transversal, amb 16 companyes i companys de diferents àmbits, col·lectius i sensibilitats del PAS (F i L), que també inclou alguns delegats i delegades de CCOO-UB. Aquesta candidatura a la que donem suport és AMB EL PAS, ENDAVANT!

Amb aquest correu també t’informem de les nostres intervencions en les reunions plenàries del Claustre general de la UB. Encara que es reuneix poques vegades a l’any, nosaltres hem portat la veu de les problemàtiques i inquietud del PAS:

4 de juliol de 2018: intervenció del company Vicenç Cervelló

8 de juliol de 2019: intervenció del company César Marín

11 de desembre de 2019: intervenció del company Vicenç Cervelló

15 de juliol de 2020: intervenció del company César Marín

14 de desembre de 2021:

Així mateix pots llegir la renúncia del company Óscar Bonet a la Comissió Delegada de PAS del Consell de Govern, com a protesta pel menyspreu d’aquesta vers el col·lectiu de PAS.

També cal destacar l’enviament, com a Secció Sindical de CCOO-UB, el qüestionari enviat als candidats a rector en les eleccions de 2020. Pots llegir les respostes rebudes al qüestionari.

Item Reviewed: Balanç intervencions dels PAS els 4 anys al Claustre UB Rating: 5 Reviewed By: Leandro