dimarts, 19 de desembre del 2023

Pla d'igualtat de la UB

L’11 d’octubre de 2023 es va aprovar pel Consell de Govern el Pla d’igualtat de la UB, acordat, per primera vegada, amb la representació sindical, concretament amb representació dels comitès d’empresa i les juntes de PAS i de PDI. A la comissió negociadora CCOO-UB ha participat amb representació en els quatre òrgans unitaris.

Aquest pla només té una durada d’una any, atès que forma part de l’eix 3 del III pla d’igualtat “genèric” de la UB, el qual finalitza a l’octubre de 2024. Tanmateix també es va acordar que al primer trimestre de 2024 s’iniciaran les negociacions per al primer Pla d’igualtat dels treballadors i de les treballadores de la UB. La durada del nou Pla d’igualtat que s’aprovi al 2024, encara no està concretada, però no hauria de tenir una durada superior als quatre anys.

Aquest Pla d’igualtat (eix 3 del III Pla d’igualtat de la UB: condicions laborals), es va negociar en la Comissió Negociadora amb la participació d’una empresa externa que va realitzar la diagnosis, i, entre d’altres informacions, conté 11 accions per al 2024, així com una concreció i calendarització de mesures a realitzar.

Item Reviewed: Pla d'igualtat de la UB Rating: 5 Reviewed By: Leandro