dijous, 16 de maig del 2024

1-M, per la plena ocupació!

Per la plena ocupació: reduir jornada, millorar salaris

Company, companya,

Aquest Primer de maig omplim els carrers per la plena ocupació, salaris dignes i sostre per a tothom!

Cal una política industrial que creï ocupació digna, estable i de qualitat per garantir un futur laboral sostenible. A Catalunya, el Pacte Nacional per la Indústria és la base per garantir el futur dels treballadors i treballadores i assegurar una transició justa. S’ha de continuar assolint les transformacions necessàries per impulsar tots els sectors industrials i fer-los més resilients. S’ha d’invertir en innovació, formació i coneixement i caminar cap a un model productiu més just i sostenible, i avançar cap a un turisme sostenible i amb condicions de treball digne, un sector serveis amb valor afegit i uns serveis públics de qualitat. Tot això dins el marc del diàleg social i apostant de forma decidida per la participació dels treballadors i les treballadores en la gestió i la governança en la transformació del nou model productiu. Per això hem de continuar avançant en la millora de la legislació laboral. Ara toca protegir el contracte de treball, repartir els beneficis empresarials, continuar millorant ocupació i salaris, reduir jornada i cuidar la classe treballadora.

Pots llegir el manifest sencer en aquest enllaç.

Visca el Primer de Maig!

Item Reviewed: 1-M, per la plena ocupació! Rating: 5 Reviewed By: Leandro