dilluns, 1 de juliol del 2019

LA FORÇA DEL PAS ETS TU

Les candidatures de PAS CCOO-UB han tornat a guanyar les eleccions sindicals de la UB: 186 vots i 9 dels 23 representants del Comitè d’Empresa de PAS laboral i 251 vots i 12 dels 23 representants de a la Junta de PAS funcionari. Valorem molt positivament el suport que ens heu donat, encara que, malauradament, la participació no ha estat molt elevada (novament per sota del 50%)

Agraïm al personal que ens ha donat el seu suport i agraïm als i a les membres de les candidatures de CCOO-UB la seva participació i implicació.

CCOO-UB considerem que els i les representants escollits tenim per davant un camí ple de dificultats i cal la unitat de tot el personal i dels seus representants: PAS funcionari i PAS laboral; PAS fix i PAS temporal/interí. És imprescindible la unitat de tot el personal i de les diferents forces sindicals.

Item Reviewed: 26J: Les candidatures de PAS CCOO-UB guanyen amb claredat les eleccions sindicals Rating: 5 Reviewed By: Unknown