dilluns, 22 de juliol del 2019

Delegats i delegades de la Secció Sindical de CCOO-UB van portar la setmana passada material escolar per la 7a campanya XAS.

Com t’hem anat informant en diferents emails, la XAS és una campanya solidària de recollida de material escolar (llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, celos, quaderns, folis, llibretes i altre material fungible) per a nens i nenes que estudien a escoles públiques en barris i municipis amb alt risc d'exclusió social. I en aquesta ocasió, per segona vegada, CCOO-UB ens hem afegit a la campanya i hem ofert el nostre local sindical  per recollir material escolar.

Gràcies a les aportacions de totes les persones que heu col·laborat de manera totalment desinteressada es van poder omplir més d’una dotzena de caixes, que vam portar al magatzem de CCOO on ens va rebre  Ghassan Saliba, responsable de la XAS i Lluita contra la Pobresa de CCOO de Catalunya. Per tant us volem agrair la vostra participació.

Més informació fent clic aquí.

Item Reviewed: CCOO-UB entrega més d'una dotzena de caixes de material escolar per la campanya de la Xarxa d'Acció Solidaria (XAS) Rating: 5 Reviewed By: Unknown