dijous, 25 de juny del 2020

Dissabte, 27 de juny de 2020

CCOO, UGT i USOC, conjuntament amb entitats socials, convoquen una gran mobilització arreu de Catalunya per un gran acord per rescatar les persones, els treballs i els salaris

CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya i USOC, conjuntament amb entitats socials del nostre país, han convocat mobilitzacions arreu de Catalunya el proper dissabte, 27 de juny,  amb el lema “Un acord per rescatar les persones, els treballs i els salaris”. Aquesta convocatòria té lloc en el marc de la crisi econòmica i social derivada de la pandèmia del COVID-19 i té com a objectiu reclamar un gran pacte per a un nou model social i econòmic, on les persones estiguin al centre de les decisions, perquè ningú quedi enrere, i vetlli per la qualitat de la nostra democràcia.

Aquesta mobilització forma part d’una convocatòria més àmplia que tindrà lloc arreu de l’Estat aquest cap de setmana. La convocatòria és presencial i es farà amb les mesures de seguretat sanitària convenients. Està adreçada a sindicats, treballadors i treballadores d’empreses en situació de conflicte, formacions polítiques progressistes, entitats socials, associacions, la gent de la cultura i a la ciutadania en general.

Les concentracions a diverses ciutats de Catalunya del dissabte 27 de juny són les següents:
    -Cornellà de Llobregat (Plaça de l’Església, 12 h)
    -Igualada (c/Vic amb c/Marcel·lí Champagnat, 12 h)
    -Lleida (Plaça de la Pau-Subdelegació de Govern, 11 h).
    -Mataró (La Riera-Ajuntament, 12 h)
    -Tarragona (Rambla Nova-seu sindicats, 12 h)
    -Terrassa (Plaça Lluís Companys, 10.30 h)
    -Vilafranca del Penedès (Plaça Penedès, 12 h)