dijous, 2 de juliol del 2020

La Xarxa d'Acció Solidària (XAS) de CCOO, va iniciar l’1 de juliol i fins el 15 de setembre, una nova campanya de recollida de material escolar sota el lema “S’ha de garantir a totes les nenes i tots els nens l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat”.

La campanya d’aquest any és la vuitena que fa la XAS i coincideix amb una situació molt complicada a causa de la crisi de coronavirus, que ha provocat un increment important de famílies en situació de pobresa, de precarietat i d’ exclusió social.

La Xarxa Acció Solidària considera que aquest any és excepcional i cal una resposta a la crisi amb més inversió pública i més solidaritat popular i obrera. La crisi de coronavirus ha demostrat la fragilitat del nostre model de benestar social, entre d’altres per la manca de recursos en el sistema educatiu, i la manca d’innovació digital per a assegurar realment una escola inclusiva.

Com cada any, durant la campanya, els locals de CCOO i les representacions sindicals de CCOO en les empreses són la referència per a organitzar i rebre tot tipus de material escolar nou, utilitzable i necessari per a les escoles en barris i municipis amb alt nivell de risc d’exclusió social. La llista de material a recollir és: llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, celos, quaderns, folis, llibretes, altre material fungible

Desenes d’activistes de CCOO, afiliats i afiliades, delegades i delegats sindicals en el territori i a les empreses són una referència i fan un gran esforç per a expandir la campanya, i perquè el material escolar arribi a través de les escoles, i en col·laboració amb la Federació d’Educació de CCOO, a les nenes i nens necessitades.

A CCOO-UB: també pots fer les teves aportacions al local de la Secció Sindical de CCOO-UB fins el 7 de setembre.

Et recomanem que ho enviïs per correu intern

Item Reviewed: La Xarxa d'Acció Solidària (XAS) inicia la seva vuitena campanya de recollida de material escolar Rating: 5 Reviewed By: Unknown