dimarts, 18 d’octubre del 2022

L'Àrea Pública de CCOO té en marxa una campanya per la defensa dels salaris i condicions de treball al voltant de tres milions d'empleades i empleats del sector públic, que davant la manca de diàleg amb l'Administració s'intensificarà amb un procés de mobilització sostinguda en el temps que s'iniciarà amb una roda de premsa el proper dia 11 de juliol i una primera concentració convocada per al 14 de juliol davant del Congrés dels Diputats.

L'Àrea Pública de CCOO posarà en marxa un calendari de mobilitzacions que contempla al seu inici una convocatòria per a mitjans de comunicació el proper 11 de juliol, així com una primera concentració el dijous 14 de juliol, davant del Congrés, per denunciar aquesta falta de diàleg davant del Govern i dels grups parlamentaris reunits amb motiu del debat sobre l'Estat de la Nació.

Pots llegir la noticia sencera fent clic aquí

Item Reviewed: CCOO crida a mobilitzar-se els tres milions d’empleades i empleats públics davant la manca de voluntat de l'Administració per negociar un acord en matèria salarial i de drets Rating: 5 Reviewed By: Leandro