dimarts, 18 d’octubre del 2022

CCOO Esmenes al Projecte de Llei Orgànica del Sistema Universitari (LOSU)

Dins del procés de tramitació parlamentària, CCOO ha presentat 86 esmenes al Projecte de la Llei Orgànica del Sistema Universitari (LOSU). Les esmenes van dirigides fonamentalment a quatre blocs:

• El primer és el de finançament estable i lluita contra la precarietat
    • El segon és el de personal. En aquest bloc es recullen esmenes encaminades a garantir els drets del personal de les universitats
    • El tercer és el del govern de les universitats
    • El quart és el de negociació, en què es proposa introduir un article per al reconeixement formal de la Mesa Sectorial d'Universitats i es reclama donar a la negociació col·lectiva el protagonisme en matèria de condicions laborals reconegut al nostre ordenament jurídic

Des de CCOO estem contactant amb els diferents grups parlamentaris per presentar les nostres propostes d'esmenes i aconseguir que s'incorporin a la LOSU, de manera que es pugui tenir una llei que realment millori i introdueixi canvis reals al sistema universitari estatal. A CCOO estarem molt pendents del tràmit parlamentari i anirem informant de les novetats sobre això.

Més informació en aquest enllaç

Enllaç a la proposta  d’esmenes

Item Reviewed: CCOO Esmenes al Projecte de Llei Orgànica del Sistema Universitari (LOSU) Rating: 5 Reviewed By: Leandro