dimarts, 18 d’octubre del 2022

CCOO de Catalunya tornarà a participar aquest any en els actes de la Diada Nacional de Catalunya, el proper 11 de Setembre, i realitzarà la tradicional ofrena floral al monument de Rafael Casanova de Barcelona, conjuntament amb UGT. L’acció també tindrà per objectiu demanar al Govern de la Generalitat polítiques socials per millorar les condicions de vida de la gent que viu i treballa a Catalunya i mesures que facin que la inflació no l’acabin pagant els treballadors i les treballadores.

La convocatòria de CCOO de Catalunya és a les 8.30 hores, a la ronda de Sant Pere de Barcelona. Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, encapçalarà la delegació del sindicat.

Igualment, CCOO participarà també en altres actes convocats arreu de Catalunya amb motiu de la Diada.

Per llegir el manifest de CCOO de Catalunya i UGT amb motiu de l’11 de setembre, llocs de les actes i més informació, feu clic aquí.

Item Reviewed: CCOO de Catalunya tornarà a participar aquest any en els actes de la Diada Nacional de Catalunya Rating: 5 Reviewed By: Leandro