dijous, 17 de maig del 2018

CCOO donem suport a les mobilitzacions del Comitè d'Empresa de PDI

DONEM LA CARA PER TU!

Des de CCOO us animen a participar en la vaga i les mobilitzacions que es convoquen des del Comitè d’Empresa PDI-L.

Company, company,

Les reivindicacions i raons per anar a la vaga, coincideixen en els objectius del nostre programa electoral, on reivindiquem i treballem per:

-          Establir unes condicions clares d’accés, selecció, estabilització i promoció del personal docent i investigador, d’una manera digne, transparent i global. Continua sent necessària la negociació d’un pla d’estabilització del professorat contractat, tenint en compte un horitzó temporal superior al del curs acadèmic, de manera que es pugui iniciar una veritable política de professorat i no una mera gestió de places.

-          Evitar la contractació fraudulenta i garantir una carrera acadèmica digne als professors. Cal establir Plans específics per recuperar i dignificar amb fórmules contractuals adequades el professorat anomenat “fals associat” tot reconeixent la feina que està desenvolupant des de fa anys a la Universitat de Barcelona.

-          Considerar les tasques docents realitzades pel professorat amb independència de la categoria de professorat, evitant situacions de discriminació i per tant, reconeixen la tasca docent dels professors associats.

-          Millorar el sou del professorat associat per tal que quedi emmarcat dins dels marges superiors de les taules salarials tal i com permet el Conveni, i no com consta a l’actualitat, que està fixat al marc inferior.

-          Reconèixer la tasca desenvolupada pels investigadors pre i postdoctorals i per això volem que s’avaluïn aquests mèrits per tal de computar i satisfer els complements corresponents per la docència i recerca que realitzin.

-          Considerar que la promoció és un dret del PDI-L i des d’una vessant personal, en funció de mèrits objectius.

-            Elaborar un plantilla del PDI ordenada i actualitzada per evitar l’opacitat en la política de contractació i la precarietat entre el col·lectiu del PDI-L. Cal conèixer i negociar els criteris de dotació de places que segueix la UB, i que facilitin la transparència en la dotació de les places del PDI-L.
    -            Treballar per el necessari relleu generacional.

Estem al vostre servei per aconseguir-ho:
    DONEM LA CARA PER TU!

Item Reviewed: CCOO donem suport a les mobilitzacions del Comitè d'Empresa de PDI Rating: 5 Reviewed By: Unknown