dimecres, 9 de maig del 2018

Perseu: indignant! Per despesa i per implementació

Ahir la Gerència de la UB ens va informar, en resposta a  la nostra petició realitzada el 19 d’abril, de les despeses de compra, implementació, manteniment i la previsió per a finalitzar la implementació del Perseu

El mes de gener d’enguany us vam explicar amb la informació Recursos Humans i Perseu de la greu situació que estem patint a la UB, des de fa 1 any i mig, derivada de la nova aplicació de RRHH. Situació que patim amb les mancances del Perseu tant els usuaris com el personal que l’ha de gestionar, i que gràcies a l’esforç del PAS i la seva professionalitat han impedit que siguin més greus.

Despeses i previsió d’implementació del Perseu

·         Compra i implementació: 841.221 (2016-2017)

·         Cost de manteniment, a partir del 2018: 132.101/any

·         Data prevista de finalització de la implementació: desembre.... de 2019!

Ara, vista la gran despesa que ha ocasionat, i que continuarà ocasionant de manera permanent, considerem del tot indignant i inacceptable, de la mateixa manera que fa uns dies us vam informar amb l’increment de retribucions del gerent, que la UB no prioritzi altres necessitats del personal.

Es obvi que l’actual equip rectoral no és el responsable de l’implementació del Perseu, però si que l’exigim que doni les següents explicacions públiques a la comunitat universitària:

·         quines alternatives hi havia?

·         no ho podia assumir la pròpia UB?

·         quins han estat els responsables d’aquesta despesa? I, si és el cas, demanem que es facin les actuacions legals que correspongui.

Item Reviewed: Perseu: indignant! Per despesa i per implementació Rating: 5 Reviewed By: Unknown