divendres, 22 de novembre del 2019

Dilluns, 25 de novembre

Amb el lema “Contra les violències masclistes, sindicat feminista”, CCOO organitza diferents actes arreu de Catalunya per commemorar el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones i les Criatures (25 de novembre).

Així, dilluns, 25 de novembre, a les 12 hores, començarà un acte a Barcelona a la Via Laietana (lectura del manifest, on ens acompanyarà la Rosi, la capgrossa feminista de CCOO del Barcelonès) i a la plaça del Rei (acte en reconeixement i record de les víctimes de violència masclista i de les víctimes d’assetjament sexual i per raó de sexe en l’àmbit laboral).

A les 14 hores hi haurà un dinar de carmanyola a la seu de CCOO (Via Laietana, 16), on després (15 hores) a la sala d’actes es projectarà el llargmetratge documental “Sands of silence: waves of courage” (Arenes de silenci: onades de valor), que trenca el silenci de l’abús i la violència sexual més enllà del trist i conegut extrem de l’espectre que suposen el tràfic de dones i nenes, i els feminicidis, amb Chelo Álvarez-Stehle, productora, realitzadora i guionista.

Per últim, a les 18.30 hores, CCOO participarà (el punt de trobada és el Palau Robert) a la manifestació conjunta que, amb el lema “Contra les violències masclistes, autoorganització feminista”, s’iniciarà des dels Jardinets de Gràcia, a Barcelona.

Més informació dels actes i manifest de CCOO a internet:

Agenda:
    Dilluns, 25 de novembre, de 2019

a les 12.00 hores (acte CCOO)
    Via Laietana, 16, i Plaça del Rei. BCN

a les 15.00 hores (llargmetratge documental)
    Via Laietana, 16. BCN

a les 18.30 hores (manifestació conjunta)
    Jardinets de Gràcia. BCN

Item Reviewed: 25N: CCOO commemora el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones i les Criatures Rating: 5 Reviewed By: Unknown