dimecres, 20 de novembre del 2019

26N: CCOO-UB es presenta a les eleccions a Junta de PDI

El proper dia 26 de novembre es realitzaran les eleccions sindicals per a escollir  representants del personal docent i investigador a la nova Junta de PDI.

La Secció Sindical de CCOO-UB hem presentat una candidatura a aquestes eleccions. Aquestes eleccions tenen en aquests moment una gran importància ja que hi ha molts fronts oberts: incerteses i malestar polític i social, canvis profunds al sistema universitari, tant normatius (3+2, governança,..), com l’ofegament econòmic, i canvis organitzatius (Estructura UB), que afecten a tot el personal i van més enllà de les meres relacions laborals.

Ens preocupa la precarització que afecta a una bona part del professorat, l'envelliment constant de la plantilla, la pèrdua de drets laborals, l'empitjorament de les condicions de treball, l'establiment de condicions de treball i de promoció que segmenta els Departament i les Facultats. Pensem que com a professorat hem de ser actius en defensar i proposar una Universitat pública que afronti els reptes actuals.

Per poder afrontar aquests reptes, no exclusivament sindicals, CCOO ha de continuar treballant i defensant la Universitat Pública, de qualitat i progrés. En aquest sentit cal tenir una visió més ampla per abordar en millor condicions les diferents problemàtiques i, per això, cal que CCOO tingui una forta representativitat a la UB.

D’altra banda, aquesta representativitat també influeix directament en d’altres àmbits de representació, com és el cas de la Mesa d’Universitats de Catalunya, el Sistema universitari català o a la Mesa de Universidades d’àmbit estatal, entre d’altres.

En aquest emails pots llegir a continuació llista paritària de noms de companys i companyes de PDI de diferents facultats que ens presentem per CCOO-UB.

Salutacions,

JOAN ANTON MELLON
    ENRIC TELLO ARAGAY
    Economia i Empresa