dimarts, 21 de desembre del 2021

Resolucions UB de professorat associat "indefinit no fixe" i peticions que fem

2-6-2021

El tribunal suprem (Sala del Social) va desestimar el 27 d’abril de 2021 el recurs de la UB contra la Sentència del TSJC de 3 de juliol de 2020, el qual al seu torn ratificava la sentència del Jutjat del Social  número 28 de Barcelona, per la qual es declarava el caràcter de indefinit no fixe a un professor associat de la UB.

Com a conseqüència la UB ha procedir a formalitzar la situació de professorat indefinit no fixe mitjançat resolució de 20 de maig.

Aquesta sentència s’uneix una vegada més a d’altres (per exemple veure la notícia de sobre sentència del TS de juny de 2017) portades pel Gabinet Tècnic jurídic de CCOO. En aquest sentit, a iniciativa del Comitè d’Empresa de PDI, de manera unitària es va decidir portar al 2018 d’altres denúncies coincidents en el fons amb la que t’informem en aquest correu i que també s’estan resolent en el mateix sentit.

Davant d’aquests pronunciaments del TS exigim a la Universitat de Barcelona que no judicialitzi la situació i procedeixi a declara la situació d’indefinit no fixe en tots els casos similars.

Així mateix demanem que s’acordi amb el Comitè d’Empresa de PDI els criteris per a establir un procés per a incrementar les retribucions del professorat associat en els diferents nivell retributiu previstos a la normativa, com per exemple ja estan fent a la UAB i a la UPC.

Salutacions,